به گزارش ایرنا از وبدا، دکتر علی ماهر که صبح یکشنبه به دستور وزیر بهداشت به همراه هیاتی از معاونت های وزارت بهداشت به شهرستان بدره در استان ایلام سفر کرده است، گفت: هدف از این بازدید رسیدگی به وضعیت بهداشتی درمانی استان ایلام و مطالبات مردمی شهرستان بدره بعد از سفر وزیر بهداشت به این استان بود.
معاون فنی و برنامه ریری دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی افزود: طی بازدیدی که از امکانات بهداشتی و درمانی منطقه داشتیم، در مجموع تصمیماتی را اتخاذ کردیم که در بازگشت به تهران و ارائه گزارش به وزیر بهداشت، تصمیم های لازم اتخاذ خواهد شد.
وی امکانات موجود در مرکز بهداشتی درمانی شهر بدره را با توجه به جمعیت تحت پوشش مناسب و استاندارد دانست و تاکید کرد: در حال حاضر این مرکز با پنج پزشک، دندانپزشک و ماما و داشتن آزمایشگاه در حال ارائه خدمات به مردم است.
معاون فنی و برنامه ریری دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت در مورد کمبود نیروهای متخصص نیز با اشاره به نزدیکی این شبکه بهداشتی به شهر دره شهر و وجود بیمارستان در این شهر گفت: این امکان وجود دارد که متخصصان را از این طریق به منطقه بیاوریم و قطعا چهار تخصص اصلی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی و جراحی در طول هفته به بیماران این شهر خدمات درمانی لازم را ارائه خواهند داد.
تنظیم و انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.