مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۱۸۳ واحد واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۱۸۳ واحد واگذار و ۸۰۷ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گزارش جماران، حبیب الله محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ تاکنون پرونده یک هزار و ۹۶۷ واحد به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد هزار و ۵۴۳ مورد عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحدها در استان افزود: عملیات پی کنی یک هزار و ۷۶۰ واحد انجام شده و هزار و ۶۶۷  واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، عملیات دیوار کشی هزار و ۱۹۵ واحد تکمیل و ۸۰۷ واحد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

محبی با اشاره به اقدامات انجام شده بنیاد مسکن در استان ایلام طی سال گذشته تاکید کرد: سال ۹۸ تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی از محل اعتبارات سیل و طرح ویژه مسکن روستایی به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت (سال ۹۸) از محل اعتبارات سیل تعداد ۱۱ هزار واحد روستایی تعمیر و کمک معیشتی پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.