نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای ادامه چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک هزینه می شود.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای ادامه چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک هزینه می شود.

به گزارش جماران، بهزاد علیزاده روز جمعه در حاشیه دیدار با مردم روستاهای خیبر، چم هندی و ابوغویر بخش دشت عباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از موضوعات مهم پیگیری شده برای حوزه انتخابیه موضوع راه های ارتباطی است.

وی چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک را از جمله پروژه ها و مطالبات مردم برشمرد و اظهار داشت: در پیگیری از معاون وزیر راه و مذاکراتی که داشتیم قرار شد ۱۲ کیلومتر اول این پروژه تکمیل شود.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است برای ۱۸ کیلومتر دیگر این پروژه در روزهای آینده پیمانکار انتخاب شود و بیش از هزار میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

علیزاده از اجرای ۵۰ کیلومتر دیگر این پروژه در قالب 2 قطعه ۲۵ کیلومتری خبر داد و افزود: برای این پروژه سه هزار میلیارد ریال هزینه می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: قرار است این پروژه با توجه به اینکه پیش از این به اداره کل راه و شهرسازی استان تفویض اختیار شده بود از دست استان گرفته شود و توسط شرکت زیرساخت به مناقصه برود و اجرا شود.

وی تاکید کرد: همه تلاش ها بر این است که تا پایان سال عملیات اجرایی این قطعات شروع شود.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسیر بدره به دره شهر و پل گاومیشان به طول ۵۵ کیلومتر گفت: با توجه با مذاکرات با بانک های صادرات، رفاه کارگران و سپه بنا شده است که این سه بانک بر اساس ماده ۵۶ در این پروژه سرمایه گذاری کنند که کارهای مقدماتی انجام شده است و امیدواریم با توجه به نشستی که در آینده به همراه استاندار ایلام با معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت این موضوع نهایی شده و مسیر چهار خطه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.