تعداد ۱۶۰ واحد مسکونی به صورت همزمان به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.

در مراسمی با حضور سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مسئولان استان ایلام در روستای بوسانه ملکشاهی تعداد ۱۶۰ واحد مسکونی به صورت همزمان به مددجویان کمیته امداد استان واگذار شد.

به گزارش جماران، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت ردایی سپاه کشور در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه در خدمت به محرومان در حد بسیار مطلوب بوده و این دو نهاد خدمات زیادی را در قالب این همکاری ها به محرومان ارائه کرده‌اند.

وی افزود: ساخت ۶۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان ایلامی نمونه بارزی از همکاری بسیار مطلوب کمیته امداد و سپاه پاسداران است و ما آمادگی داریم که پروژه های بیشتری را در این استان برای قشر محروم و نیازمند اجرایی کنیم.

وی افزود: در زمینه تکمیل ۶۲ واحد مسکونی  دیگر از فاز دوم برای مددجویان این استان آمادگی داریم و سپاه به تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

حزنی با قدردانی از خدمات کمیته امداد استان ایلام در زمینه ساخت مسکن برای قشر محروم و نیازمند تصریح کرد: قطعاً اگر کمیته امداد نبود این مددجویان تا سالهای سال صاحب مسکن مناسب نمی شدند.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد و سپاه پاسداران به عنوان دو نهاد انقلابی خوشبختانه همکاری ها و تعاملات بسیار خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت به نیازمندان دارند.

وی با بیان اینکه  یکی از این زمینه های همکاری ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی برای مددجویان این استان با همکاری سپاه و کمیته امداد بوده که در دو فاز اجرایی شده است، گفت: در فاز نخست این پروژه ۴۰۹ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد شده است و از فاز دوم پروژه که ۲۲۲ واحد است  امروز به صورت همزمان در استان ۱۶۰ واحد آن تحویل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: ۶۲ واحد دیگر که تعهد کمیته امداد و سپاه به نیازمندان این استان است نیز در آینده تکمیل و تحویل نیازمندان می شود.

موسی نژاد ادامه داد: از آنجایی که استان ایلام دارای محرومیت های زیادی است از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انتظار داریم با اختصاص منابع لازم به این استان  زمینه های لازم را برای ساخت پروژه های جدید برای محرومان و نیازمندان این استان فراهم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.