آیت قیصربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نقدهای منصفانه و سازنده را با دیده منت می پذیریم اما زیر سئوال بردن آمارهای رسمی بر اساس گمانه زنی، شنیده ها و تحلیل های شخصی درست نیست.

وی تاکید کرد: در این شرایط که دولت و کشور در 2 جبهه تحریم و کرونا درگیر جنگ تمام عیار است مجالی برای تسویه حساب شخصی، گروهی و جناحی نیست بلکه امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همراهی هستیم.

مدیران منفعل و غیرپاسخگو باعث دیده نشدن خدمات دولت می شوند

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه همه مدیران دستگاه ها باید پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی باشند، گفت: مدیران منفعل و غیرپاسخگو باعث می شوند خدمات دولت مهجور بماند و دیده نشود.

قیصربیگی افزود: استاندار ایلام همواره بر پاسخگویی مدیران و برخورد با مدیران غیرپاسخگو تاکید دارد بنابراین هر دستگاهی در حوزه کاری خود موظف به پاسخگویی است و باید عملکرد و اقدامات خود را به طور شفاف بیان کند.

وی یادآور شد: برخی دستگاه ها در اطلاع رسانی قصور می کنند که این نشانه ضعف مدیر است و در این رابطه تذکرات لازم داده شده است.

مدیران غیرپاسخگو در پروسه تغییر قرار می گیرند

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیرانی که شهامت دفاع از عملکرد خود را نداشته باشند شایستگی ادامه کار را ندارند و به طور قطع در پروسه تغییر قرار می گیرند و در این رابطه اقداماتی نیز صورت گرفته و در دست اجراست.

قیصربیگی تاکید کرد: روابط عمومی ها بلندگوی انعکاس خواسته ها و مطالبات مردمی و زبان پاسخگوی سازمان در قبال خواسته ها و مطالبات مردمی است.

وی یادآور شد: به یقین روابط عمومی ضعیف نشانه ضعف مدیریت و یکی از نشانه های ناتوانی مدیریت در آن دستگاه است.

وی اضافه کرد: در این راستا دفاع مدیران از برنامه های دولت نشانه تعهد آنها به برنامه های دولتی است که منتخب ملت است در غیر اینصورت مدیری که اعتقادی به برنامه دولت ندارد و در نتیجه پاسخگویی را وظیفه خود نمی داند تعهد، لیاقت و شایستگی مدیریت در دولت را ندارد. 

حجم بالایی از اطلاع رسانی دولت بر عهده استانداری است

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: امروز حجم بالای اطلاع رسانی دولت در استان بر عهده استانداری است این یک واقعیت است اما در عین حال این یک وظیفه ذاتی برای روابط عمومی استانداری بعنوان سخنگوی دولت در استان است.

وی اظهار داشت: استانداری ایلام در حوزه اطلاع رسانی در کشور پیشگام است و برای چند دوره در صدر اطلاع رسانی کشور قرار گرفته است.

عملکرد دولت در ایلام قابل دفاع است

وی با تاکید بر اینکه عملکرد دولت در استان در این شرایط مطلوب و قابل دفاع است، یادآور شد: سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی معادل 100 برابر بودجه عمرانی استان در سال طی 2.5 سال، تک رقمی شدن نرخ بیکاری استان در سه ماهه پایانی زمستان ۹۸ به عدد ۷ و قرار گرفتن در ردیف ۳ استان برتر کشور در این زمینه، تحرک قابل توجه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی و زیرساخت جاده ای، استان ایلام را در این برهه از زمان مرکز توجه ساخته است.

وی اضافه کرد: هم افزایی ایجاد شده نتیجه وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسوولان استان است.

مدیران ضمن دفاع از دولت پذیرای انتقادات باشند

 مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: با این حال روابط عمومی استانداری ایلام تاکنون وظیفه خود دانسته با ارائه آمار و اطلاعات مستند و مستدل قاطعانه از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان دفاع کند و در عین حال پذیرای انتقادات دلسوزانه نیز بوده است.

وی با تشکر از همراهی خوب رسانه های استان از روابط های استان خواست: تعامل و همکاری لازم را با خبرنگاران و اصحاب رسانه را داشته باشند و در مقابل سوالات و انتقادات سازنده و دلسوزانه پاسخگو باشند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.