مهناز همتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت(سال ۹۸) ۳۸ فقره پروانه علامت استاندارد تعلیق و ابطال شد.

وی انجام ۵۳۱ فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی این استان توسط کارشناسان و بازرسان را از دیگر اقدامات این اداره کل بیان کرد و گفت: سال گذشته ۱۰ واحد تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد(تولید شن و ماسه، بتن آماده و فوم پلی استایرین) در این استان شناسایی و پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد ایلام یاداور شد: این واحدهای تولیدی به دلیل نداشتن پروانه، عدم رعایت استانداردها و بی توجهی به دریافت اخطارهای متعدد در خصوص رفع نواقص، پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

همتی از معرفی ۸۶ فقره پرونده حقوقی واحدهای متخلف ایلام به مراجع قضایی استان(تعزیرات حکومتی و دادگستری) در سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: در این‌ مدت چهار واحد تولیدی به دلیل جعل علامت استاندارد به مراجع قضایی معرفی شدند.

همتی اضافه کرد: با بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل در سال ۹۸، هشت مجموعه تجهیزات شهربازی غیر استاندارد که مغایر با حقوق شهروندی و سلامت و ایمنی مردم بود با دستور دادستان و همکاری پلیس اماکن پلمب شده است.

وی با اشاره به اهمیت روحیه تعامل و همکاری در پیشبرد اهداف استان در سال جدید، افزود: اداره کل استاندارد ایلام تلاش می‌کند که سطح تعاملات خود با دستگاه‌های دیگر را در مسیر اهداف کلی استان توسعه دهد.

سال گذشته ۲۲۰ واحد تولیدی فعال استان زیر پوشش اداره کل استاندارد ایلام قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.