عبدالصباح کارزانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام از سوی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی این اداره کل و با هدف آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری موسسه خیریه پرتو مهر عطوفت و کلینیک مددکاری شهید فیاض بخش انجام شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه ۱۷۰ بسته اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش لاتکس، دستکش ضد برش کار و صابون بین این تعداد کودک کار و خیابانی توزیع شد.

وی اظهار کرد: همچنین به مددجویان ساکن در واحدهای نگهداری خانه سلامت، بازپروری زنان و واحد کودکان کار و خیابان نیز وسایل بهداشتی توزیع شده است.

کارزانی با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی بین پرسنل مرکز اورژانس اجتماعی این اداره کل افزود: همچنین توزیع مرحله دوم بسته های بهداشتی بعد از ایام نوروز بین کودکان کار و خیابان انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در این استان ایلام سه رقمی شد و به ۱۰۱ نفر افزایش یافت.

به گفته دکتر محمد کریمیان، برای چهارمین روز متوالی فوتی نداشتیم و همچنین خوشبختانه تا کنون ۵۰ نفر بهبود یافته اند، و هم اکنون ۴۵ نفر بستری و قرنطینه و ۶ نفر نیز تا کنون فوت کرده اند.

آمار پزشکان مبتلا به کرونا نیز به چهار نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.