دکتر محمد کریمیان روز جمعه در اطلاعیه شماره ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار داشت: امروز آزمایش کرونای ۲ بیمار بستری مثبت گزارش شد که با احتساب ۱۱ مورد مثبت روزهای اخیر تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۳ بیمار در استان مثبت اعلام شده است.

وی یادآور شد: روز گذشته با تلاش و کوشش پرسنل درمانی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی چهار نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبودی کامل یافته و ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: هم اکنون نیز تعداد ۱۰ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بستری هستند و روند خدمات دهی به آنان ادامه دارد.

وی از عموم مردم استان درخواست کرد: با توجه به شیوع سریع و بسیار این ویروس، هم استانی های عزیز حتی المقدور تا مدتی در خانه بمانند و از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری نمایند.

از ظهر دیروز تا امروز، هزار و ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به ۴۷۴۷ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۱۲۴ نفر رسید.

تعداد بهبود یافتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۹۱۳ نفر رسید و در طول این مدت، بیش از ۱۵ هزار و ۹۸۱ مورد مشکوک در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.