نصرت الله رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۲۴۰ میلیارد ریال برای نوسازی و تعمیر مدارس این استان تخصیص و هزینه شد که این مبلغ از محل اعتبارهای ملی و استانی صرف احداث، توسعه و تعمیر مدارس این استان شده است.

وی مجموع اعتبار این اداره کل در سال جاری را شامل ۲۸۰ میلیارد ریال استانی، ۳۸۰ میلیارد ریال ملی، ۱۵۰میلیارد ریال بحران و ۲۳۰ میلیارد ریال تعهد خیران عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، اعتبار بحران مربوط به تعمیر و بازسازی مدارس مناطق سیل زده استان نیز به میزان ۱۵۰میلیارد ریال اختصاص یافته است که در شهرستان های آبدانان، دره شهر، سیروان و ایلام هزینه می شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: اعتبار هزینه شده امسال مربوط به تکمیل فضاهای نیمه تمام به تعداد ۶۸ کلاس درس، شروع ساخت فضاهای تخریبی و قدیمی، فضاهای ورزشی مدارس، تجهیزات کلاسی و اداری و ورزشی مدارس، هنرستان ها و همچنین استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس است.

رحیمی از آغاز عملیات احداث دو فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار خبر داد و یادآور شد: این دو فضا شامل مدرسه کودکان استثنایی و هنرستان است که در شهر ایلام و با مشارکت افراد خیر آغاز شده است.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشغال دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.