عزیز الله عباس پور  روز دوشنبه در گفت وگویی خبری  گفت: در ۷ ماهه ابتدای سال جاری از مبلغ ۱۵۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی پیش بینی شده استان ایلام ۱۲۷ میلیارد  دریافت شده که این میزان وصولی ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی مالیات را زمینه ساز تامین منابع مورد نیاز دولت و ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و یادآوری کرد: عواید حاصل از مالیات، توسعه زیرساخت ها و امور زیربنایی استان را فراهم می کند.

وی با ذکر اینکه استان ایلام از لحاظ خود اظهاری عملکرد مالیاتی جزو رتبه‌های برتر کشور است بیان کرد: در این زمینه که بیشتر در ماه‌های خرداد و تیر انجام می‌شود نسبت به سال قبل حدود ۶ درصد افزایش داشته ایم.

***پزشکان ایلام مودیان مالیاتی خوش حساب‌

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام مطرح کرد: پزشکان ایلام جزو خوش حساب‌ترین مودیان مالیاتی استان هستند که اکثر آنان برای مالیات عملکرد سال ۹۷ بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها توافق کردند.

وی  اظهار کرد: در سال جاری همه مشاغل پزشکی ، پیراپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی مکلف هستند که از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

**پرداخت بیش از 29 میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از پرداخت 29 میلیارد و 39 میلیون تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان در هشت ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.
 عباس پور توضیح داد: 19 میلیارد و 258 میلیون تومان از این مبلغ به شهرداری ها و مابقی آن جهت توسعه روستاها، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اختصاص یافته است.
وی مالیات را زمینه ساز تامین منابع مورد نیاز دولت و ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و یادآوری کرد: عواید حاصل از مالیات، توسعه زیرساخت ها و امور زیربنایی استان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده ، مهمترین فاکتور سازمان امور مالیاتی کشور برای سنجش عملکرد ادارات امور مالیاتی استان‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.