جعفر بوچانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از همراهان زائران مصدوم در سوانح رانندگی در بیمارستان‌های ایلام بدلیل ناآشنایی به مناطق شهری نیازمند همدردی، اسکان و تامین غذا هستند.

وی یادآور شد: از طریق این انجمن در چند سال گذشته این اقدام انساندوستانه انجام شده است و از شهروندانی که تمایل دارند نیز می خواهیم ما را یاری کنند.

وی بیان کرد: برخی از خانواده‌های ایلامی در اقدامی خداپسندانه در وعده‌های نهار و شام برای همراهان زواری که مصدوم هستند به موسسه ما کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین اسکان و کمک به این زوار غریب از دیگر اقدامات خداپسندانه مردم ایلام است.

وی از شهروندان ایلامی خواست: در صورت تمایل به انجام این اقدام خداپسندانه به این موسسه مراجعه و به همراهان بیماران در زمینه اسکان و تهیه غذا کمک کنند.

وی از شهروندانی که قصد کمک دارند، خواست: با شماره تلفن ۰۹۳۶۰۸۰۹۵۱۷ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به دلیل مزیت امنیت وکوتاهی مسافت یکی از مرزهای پر تردد زوار به کشور عراق است و تاکنون حدود دو میلیون نفر از این مرز تردد داشته اند.
بر اساس آمار تاکنون حدود ۵۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی در مراکز درمانی بستری که برخی از آنها پس از درمان ترخیص شده‌اند.

بنابر اعلام رئیس ستاد مرکزی اربعین تاکنون بیش از ۶۰ درصد از مجموع زائران اربعین امسال از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۷۱۷۷/۶۰۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.