به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در دیدار سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور ضمن هشدار در ارتباط با ظرفیت سازی برای زمان برگشت زوار گفت: برای مدیریت این حجم عظیم جمعیت نیازمند اتخاذ تمهیدات ویژه و کمک همه ارگان ها و نهادهای کشوری و استانی هستیم.


وی تاکید کرد: دیروز ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ نفر و امروز تا ساعت ۷ صبح ۴۸ هزار نفر از مرز مهران خروج کرده اند.

استاندار ایلام ضمن تقدیر از زحمات و خدمات فتاح در کمیته امداد و امروز در بنیاد مستضعفان، گفت: حضور ایشان در کمیته امداد یک دوران طلایی بود که امیدواریم در بنیاد هم منشاء خیر و برکت برای کشور و استان باشند.

وی افزود: بطور قطع در بنیاد مستضعفان نیز بایستی منتظر تحولات عظیمیدر دوره جدید مدیریتی باشیم.

بازدید استاندار ایلام و رئیس بنیاد مستضعفان کشور از مجتمع گاوداری ۱۰۰۰ راسی ایوان

همچنین قاسم سلیمانی دشتکی به اتفاق سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان ایوان سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان از مجتمع گاوداری یک هزار راسی پرورش گاو شیری متعلق به بنیاد مستضعفان بازدید به عمل آورد.

بر اساس همین گزارش در حاشیه این بازدید نشستی با حضور استاندار ایلام رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مدیران مجتمع گاوداری و جمعی از مسئولان استانی و محلی و خبرنگاران برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست خواستار توسعه این مجتمع و ایجاد مجتمع های مشابه در استان شد و گفت: استان ظرفیت ایجاد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد.

وی ادامه داد: این انتظار است که بنیاد مستضعفان در راستای رسالت خطیر خود در ایجاد سرمایه‌گذاری در استان ایلام چون گذشته نگاه ویژه ای داشته باشد.

در ادامه این نشست سید پرویز فتاح مدیر بنیاد مستضعفان کشور نیز ضمن اعلام آمادگی در ایجاد سرمایه گذاری در استان گفت: لازم است مردم استان نیز با خرید تولیدات و محصولات داخلی از سرمایه گذاری حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی مجتمع گاوداری ایوان خواستار رفع آنها شد و گفت: در اینجا می طلبد که مردم استان و کارخانجات مرتبط نیز با خرید محصولات این مجتمع از جمله شیر، گوشت و خرید گوساله این گاوداری را در مسیر توسعه کمک کنند.

در این نشست مقرر شد که نشستی با حضور استاندار ایلام مدیر مجتمع گاوداری یک‌هزار راسی، کارخانجات شیر ایلام و شباب، فرماندار ایوان و دیگر مسئولان در خصوص ایجاد زمینه توسعه و بازار خرید محصولات این مجتمع بحث و گفتگو شود.

۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.