حشمت الله اسدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات این شرکت جهت استفاده زائران در ایام اربعین حسینی افزود: مهمترین عملیات مخابرات ایلام مرتبط با اربعین، افزایش پهنای باند مورد نیاز همراه اول در مهران از یک به سه گیگا بایت و در پایانه مرزی مهران از یک به ۲ گیگا بایت است.

وی از نصب چهار کانکس اضطراری همراه اول در ایام اربعین در پارکینگ اربعین، پل زائر، و پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: در این ایام اینترنت پرسرعت در مسیر ایلام - مهران توسط همراه اول پوشش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: شروع عملیات اجرایی فونداسیون و نصب دکل جهت پوشش کمربندی شرقی مهران و آمادگی واگذاری پهنای باند و E۱ به ارگان‌های متقاضی جهت پایش مسیر اربعین نیز از دیگر اقدامات این شرکت جهت خدمات رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) است.

اسدی، انجام خدمات مشتریان همراه اول، رومینگ، استقرار ژنراتور پرتابل در مهران و پایانه مرزی برای پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه قطع بر در ایام اربعین و استقرار سه اکیب نگهداری و خدمات مشتریان، از دیگر خدمات شرکت مخابرات استان به زائرین حسینی در ایام اربعین است.

وی از نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: در صورت ارسال متریال سایت جدید(مشترک با رایتل) داخل شهر مهران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از پنج میلیون زائر از مرز بین المللی مهران تردد کنند.

۳۰۳۲/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.