به گزارش ایرنا، ضیاء رضایی روز چهارشنبه در  دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه استان ایلام بیان کرد: این میزان اعتبار صرف ایجاد حدود ‭۱۱۰‬ شغل برای مددجویان جویای کار این استان خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته نیز حدود ۲۵ میلیارد ریال توسط بانک سپه استان ایلام صرف ایجاد شغل برای مددجویان این استان شده است، گفت: میزان اعتبار اختصاص یافته امسال حدود ۲ برابر اعتبار هزینه شده سال گذشته این بانک است.
رضایی تصریح کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای هر فرد نیز امسال بیشتر از سال گذشته و برای هر مجری طرح نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.
وی با تقدیر از مشارکت خوب بانک سپه در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان این استان گفت: انتظار داریم این همکاری همچنان استمرار داشته باشد.
مدیر امور شعب بانک سپه استان ایلام نیز در این دیدار گفت: یکی از بهترین فعالیتهای بانک سپه مشارکت در زمینه ایجاد شغل برای افراد نیازمند و خصوصاً مددجویان کمیته امداد است.
شمس اله اسدالهی افزود: مدیریت و کارکنان این بانک، امسال نیز همانند سالهای گذشته  تلاش خواهند کرد وظیفه خود را در زمینه ایجاد شغل برای نیازمندان به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

۷۰هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.