ضیاء رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هفته گذشته در ایلام برگزار که در مجموع حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از مردم خیر جمع آوری شد.

وی ادامه داد: از مجموع کمک های اهدایی ۲۷ درصد نقدی و مابقی غیر نقدی شامل پوشاک، کیف، لوازم التحریر و ... بوده که از سوی افراد خیر به دانش آموزان نیازمند این استان اهدا شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با ذکر اینکه کمک های اهدایی پیش از آغاز سال تحصیلی بین کودکان نیازمند توزیع می شود، تاکید کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۰ مهرماه با مشارکت دانش آموزان در سطح مدارس این استان برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: در این مرحله پایگاه های کمیته امداد در مدارس سراسر استان برپا و کمک های دانش آموزان به همنوعان نیازمند اعم از نقدی و غیر نقدی جمع آوری می شوند.

وی شعار امسال جشن عاطفه ها را با رنگ مهر رویایی بسازیم عنوان کرد و از عموم مردم برای شرکت در این جشن دعوت کرد تا یاریگر دانش آموزان نیازمند باشند.

وی هدفگذاری میزان جمع آوری جشن عاطفه های امسال را ۴۴ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: میزان کمک های جمع آوری شده سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال بوده است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.