به گزارش ایرنا  قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه با اشاره به اینک هنر باید بتواند فرهنگ و سنت یک ملت را در گذشته وحال معرفی کند ابراز امیدواری کرده که  آینده سازان هنرهای تجسمی کشور بتوانند با ثبت و ضبط خاطرات بیست و ششمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی در پایتخت خادمین زوار اربعین نمایشی از وصف دلدادگی این مردمان بزرگ را ثبت و ارائه کنند.

وی  در این پیام با  خوشامد به همه جوانان شرکت کننده در این دوره از جشنواره از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کوشش مجدانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برای برگزاری این جشنواره نیز قدر دانی کرده است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: با ایجاد بازار بزرگ عرضه آثار هنرمندان جوان تجسمی کشور باید امکان هم افزایی و افزایش تولیدکیفی در این عرصه اقتصاد هنر تحقق یابد.

 بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به منظور گسترش و پیشبرد سطح هنری هنرمندان جوان و ارتقاء توان تخصصی آنها، با هدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور در ایلام برگزار می‌شود.

 این جشنواره در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) برگزار خواهد شد.

6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.