نورالله دلخواه  روز سه شنبه در گفت وگویی خبری  افزود: در راستای ارتقا سطح ایمنی و ارائه هرچه بهتر خدمات به کاربران جاده‌ای ، ایمن سازی این مکان حادثه خیز نیز هم اکنون توسط عوامل راهداری در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: ایمن سازی با انجام عملیات خاکبرداری به منظور افزایش فاصله دید و رفع نقطه کور و همچنین انتقال موقعیت دوربرگردان موجود به موقعیتی با فاصله از وضع موجود برای تامین زمان لازم جهت قدرت تصمیم گیری رانندگان در موقع دور زدن در حال انجام می‌باشد.

وی با ذکر اینکه ایمن سازی نقاط حادثه خیز استان در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: صیانت از جان و مال مردم امری است که باید همگی نسبت به آن احساس مسئولیت نماییم و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

**بیش از ۱۵ میلیون و ۹۰۰ تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام همچنین  از تردد بیش از ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو در راه‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون در راه‌های ارتباطی استان ایلام تردد داشته اند.

دلخواه اضافه کرد:بیشترین ترددها طی سال جاری در محور ایلام - بدره و کمترین تردد نیز در محور دره شهر-پلدختر ثبت شده است.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:بر اساس اطلاعات ترافیک بر خط مرکز مدیریت راه‌های استان، سهم خودروهای سنگین از این میزان تردد ۱۲ درصد است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجموعا تعداد سامانه دوربین نظارت تصویری، تردد شمار و ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته که شامل دستگاه دوربین نظارت تصویری، دستگاه دوربین ثبت تخلف و دستگاه سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: استفاده از این سیستم های هوشمند نقش موثری در توانمندی مدیریتی در حمل و نقل  و کاهش تلفات جاده ای استان داشته است.

وی ساعت اوج ترافیک  و تخلف  در جاده های استان  ایلام را بین ساعت ۱۸ تا ۲۰ عنوان کرد.

6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.