سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز پنج شنبه اظهار داشت: ۴درصد از مجموع تصادف ها در محل تقاطع های همسطح رخ داده است و این در حالیست که در۴ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۰ درصد از کل تصادف های درون شهری استان در محل تقاطع ها اتفاق افتاده بود.

وی با ذکر اینکه  ۳۷ درصد تصادف های  منجربه مرگ و جرح  دربلوارهای حاشیه شهر روی داده است، گفت: بلوارها  مسیرهای پرخطرشهری در استان ایلام هستند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  ایلامخاطرنشان کرد: روند افزایشی تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده در استان  نگران کننده است و از دستگاه‌های اجرایی می خواهیم درخصوص افزایش ایمنی عابران پیاده در معابر درون شهری  چاره اندیشی کنند.

 کهزادی در ادامه به هدف گذاری کاهش 2 هزارنفری جان باختگان حوادث ترافیکی درکشور اشاره و تصریح کرد: سهم پلیس راهنمایی و رانندگی استان از این تعداد7 نفر است.

وی گفت: برای دستیابی به این  هدف ارزشمند تلاش خودرا مضاعف و از همه امکانات خودروی،انسانی ، تجهیزاتی و  ظرفیت های اجتماعی حداکثر بهره را خواهیم برد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان وضعیت عمومی رانندگی در استان ایلام نسبت به گذشته را خوب ارزیابی کرد و افزود: برای رسیدن به قله آرمانی رانندگی، هنوز خیلی فاصله داریم که می طلبد همه برای ارتقا فرهنگ مطلوب رانندگی در استان با پلیس همکاری و مشارکت نمایند.

۶۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.