استاندار ایلام گفت: در مرکز استان و تمام شهرستان های استان جمعه این هفته میز خدمت دایر می شود .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» از برگزاری میز خدمت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت؛ جمعه این هفته ۴ تیرماه در مرکز استان و تمام شهرستان های استان قبل از خطبه های نماز جمعه میز خدمت برپا می شود.

وی با اشاره به این مهم که برای چهارمین بار است که میز خدمت با این وسعت در استان به قصد حضور مسئولان در میان مردم و بررسی خواسته ها و مشکلات آنان برگزار می شود، تاکید کرد: همه مسئولان دستگاه های اجرایی استان در شهرستان ها و مرکز استان موظف هستند که در این روز شخصا بر سر میز خدمت حاضر شوند .

سلیمانی دشتکی در ادامه مردمی بودن مسئولان را یک اصل مهم در امر خدمت رسانی عنوان کرد و گفت: با مردم بودن برای هر مسئول یک سعادت بزرگ است و امیدوارم مجموعه تلاش هایی که انجام می شود موجبات رضایت خدا و خلق خدا را درپی داشته باشد .

گفتنی است که روز جمعه این هفته با حضور استاندار ایلام به همراه معاون عمرانی و به اتفاق تعدادی از مدیران کل استان در مسجد جامع مهران از ساعت ۱۲ تا قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر میز خدمت برپا می شود .

همچنین به طور همزمان در مرکز استان با حضور معاون سیاسی، معاون اقتصادی و معاون توسعه منابع انسانی استاندار و تعدادی از مدیران کل در مصلی شهر ایلام و در دیگر شهرستان ها با حضور فرمانداران و مدیران شهرستان در مساجد جامع از ساعت ۱۰:۳۰ تا قبل از خطبه های نماز جمعه میز خدمت دایر می شود .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.