مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: این اداره‌ی کل در یک ماه گذشته با بهبود چهار پله‌ای نسبت به دوره گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «آیت قیصربیگی» در پایان گردهمایی مدیران کل روابط عمومی‌های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ، اظهار کرد: با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار فهیم استان ایلام این اداره کل موفق شد رتبه پنجم اطلاع‌رسانی را در بین ۳۱ استان کشور را بدست آورد .

وی باعنوان این مطلب که اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام در دور گذشته رتبه ۹ کشور را بدست آورده بود، اضافه کرد: این اداره کل در یک ماه گذشته با بهبود چهار پله‌ای نسبت به دوره گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد و این به نوعی انعکاس دهنده تلاش و تکاپوی بیشتر دولت و نماینده عالی دولت در استان است .

قیصربیگی در ادامه سه اصل صراحت، دقت و شفافیت را اساس کار اطلاع رسانی در استان عنوان کرد و گفت: در هیج دوره ای به این اندازه یک دولت در حوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع نشده است اما خوشبختانه در استان ایلام با وجود یک استاندار آگاه و با درک شرایط روز در امر خطیر اطلاع رسانی این جایگاه از درجه اهمیت برخوردار است .

وی ادامه داد: در شرایط امروز کشور که دشمن تمام توان خود را بر جنگ روانی و مایوس کردن مردم از مسئولان قرار داده است وجود یک سیستم اطلاع رسانی کارآمد و قوی که بتواند با اطلاع رسانی درست و شفاف امید آفرینی کند ضرورتی انکار نشدنی است .

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام در پایان ضمن تشکر از رسانه های استان در همکاری خوب و سازنده با روابط عمومی، تصریح کرد: رسانه‌ها ابزار قدرتمند و کامل کننده فرآیند اطلاع رسانی هستند که امروز حضور متعهدانه و دلسوزانه آنها در کنار دولت می‌تواند ضمن خنثی سازی القائات نادرست دشمن به ایجاد یک فضای مطلوب و امیدوار کننده برای غلبه بر مشکلات کمک نماید .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.