به گزارش ایرنا، در ادامه واگذاری سند زمین های بنیاد مستضعفان این بار مردمان بخش زاگرس شهرستان چرداول در ایلام میزبان رییس بنیاد مستضعفان کشور بود.
رئیس بنیاد مستضعفان در جمع مردم روستای طاق گاورین شهرستان چرداول گفت: در پی سیل اخیر در ایلام بنیاد مستضعفان تمام سیمان منازل تخریب شده را متقبل شده که بیش از 40 هزار تن در این خصوص واگذار می شود.
محمد سعیدی کیا ادامه داد: این تعداد اسناد بصورت رایگان به مقدار 43 هزار متر مربع و ارزش بیش از 200 میلیارد ریال بطور رایگان به مردم این منطقه واگذار شد.
وی تاکید کرد: کسانی که موفق به دریافت سند نشده اند ، هیچ دغدغه ای نداشته باشند و در اولین فرصت به نماینده بنیاد در استان ایلام مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی اقدام نمایند.
رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: با مشورت و ارائه راهکارهای مناسب برنامه و مسیر راحتی را برای دریافت سند جاماندگان فراهم خواهیم کرد.
سعید کیا پرداخت تسهیلات مناسب و کم بهره را از راهبردهای اصلی بنیاد مستضعفان برشمرد و افزود: سال گذشته به همه استان ها 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد که در استان های سیل زده 100 میلیارد ریال دیگر نیاز اختصاص و پرداخت کرده ایم.
وی یادآور شد: تا تیرماه فرصت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از اعتبارات سال 97 باقی مانده که جویندگان شغل در این مورد اقدام کنند.
رییس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: سال گذشته سه هزار مورد وام در بانک تصویب کردیم که از این تعداد 2 هزار و 700 مورد تسهیلات را دریافت و بیش از یک هزار و 700 طرح به بهره برداری رسیده است.
در ادامه با حضور سعیدی کیا و حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، فرماندار و امام جمعه چرداول بصورت نمادین 14سند به مردم روستای طاق گاورین اهدا شد.
شهرستان70 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.