به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ قدرت شهبازبیگی روز یکشنبه اظهار داشت: مأموران این انتظامی از سقوط یک دستگاه لودر در خروجی تونل راه کربلا از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: با رسیدن مأموران به محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد یک دستگاه لودر در حین کار و دپوی شن و ماسه از ارتفاع سقوط و راننده آن در دم جان خود را از دست داده است.
شهبازبیگی یادآور شد: یکی از عاملان پیش آمدن اینگونه حوادث ناگوار بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی کار است.
وی با اشاره به وقوع این حادثه تلخ و در جهت پیشگیری از اینگونه حوادث، گفت: مسئولان شرکت‌ها بایستی تأمین امنیت جانی کارکنان را در زمان کار با نظارت دقیق و استفاده از وسایل ایمنی در اولویت کاری خود قرار دهند.

** مرگ کودک سه ساله بر اثر برخورد با تراکتور در چرداول
فرمانده انتظامی چرداول گفت: در حادثه ای دلخراش کودکی سه ساله در بخش هلیلان این شهرستان زیر چرخ های تراکتور پدرش جان باخت.
سرهنگ قدرت رضایی اظهار داشت: روز گذشته مأموران بخش انتظامی هلیلان از طریق مرکز ۱۱۰ از انتقال جسد پسر بچه‌ای سه ساله به درمانگاه مطلع شدند.
وی ادامه داد: بررسی‌ های پلیس مشخص کرد این کودک خردسال که در اطراف یک دستگاه تراکتور متعلق به پدرش مشغول بازی بود با به حرکت در آمدن تراکتور به علت نا معلوم، جان خود را از دست داد.
رضایی یادآور شد: با هماهنگی مقام قضائی جسد این کودک خردسال به پزشکی قانونی انتقال و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از شهروندان خواست هنگام پارک کردن این قبیل وسایل موتوری فاقد حفاظ مناسب حتماً با وسایل ایمنی از توقف کامل آن مطمئن تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

** کاهش 71 درصدی تصادفات جاده ای در ایلام
رئیس پلیس راه ایلام از کاهش ۷۱ درصدی تصادفات در ایلام طی ماه گذشته خبر داد.
سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: برای کاهش تصادفات در استان، استراحتگاه‌های بین راهی به ویژه در فاصله ۳۰کیلومتری شهرها به منظور جلوگیری از خروج از جاده و واژگونی وسایل نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجاد شده است.
وی افزود: استفاده حداکثری از دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار به منظور مهار سرعت وسایل نقلیه نیز طی ماه گذشته بیشتر شده است.
هکتی زاده یادآور شد: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان طی ماه گذشته تصادفات در استان ۷۱ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: آشکارسازی نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نصب تابلو و علائم هشداردهنده از دیگر عوامل کاهش تصادفات در استان بوده است.
وی اظهار داشت: کاهش تصادفات فوتی و جرحی، ارتقای فرهنگ ترافیکی، توسعه و بهبود خدمات ترافیکی، ارتقا و توسعه سیستم‌های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی از مهمترین برنامه های پلیس راه در سال جاری است.
همتی پیگیری نواقصات و مشکلات جاده‌ای به منظور ارتقا ایمنی مسیرها، اجرای طرح‌های انضباط بخشی موتورسیکلت سواران و کنترل مکانیزه راه های استان با استفاده از نصب دوربین‌های کنترل سرعت را از مهمترین اولویت‌های پلیس راه استان ایلام در امسال دانست.
7172
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.