جواد رحیمی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر روستای چم شیر سیروان، هشت روستای کوهنانی استان لرستان نیز در اثر بالا آمدن آب سد سیمره دچار آبگرفتگی و قطعی راه ارتباطی شده و امدادرسانی به مردم این روستاها تنها از طرف این شهرستان امکانپذیر است.
وی یادآور شد: از زمان وقوع سیل و قطع راه های ارتباطی این هشت روستا، خدمات رسانی به مردم سیل زده در دستور کار قرار دارد.
فرماندار سیروان گفت: برق تعدادی از این روستاها قطع شده بود که از طریق روستای داربلوط سیروان و توسط قایق های تندرو سپاه پاسداران وصل شد.
رحیمی مقدم اظهار کرد: هم اکنون چهار قایق سپاه به همراه تعدادی قایق شخصی کار جابجایی مردم روستای چم شیر و همچنین روستاهای سیل زده کوهنانی لرستان را انجام می دهند.
به گزارش ایرنا، روستای چم شیر شهرستان سیروان در مجاورت رودخانه سیمره و عقبه سد برق آبی سیمره قرار دارد که در بارش های سیلابی فروردین ماه در اثر بالا آمدن تراز سد و همچنین طغیان رودخانه سیمره دچار آبگرفتگی شده و ساکنان روستا تخلیه شدند.
علاوه بر روستای چم شیر، راه ارتباطی روستاهای چم روته و داربلوط نیز قطع شد که از طریق ایجاد راه جدید مشکل ارتباطی این روستاها حل شد.
راه ارتباطی هشت روستای کوهنانی لرستان نیز قطع شده و امداد رسانی به آنها از طریق شهرستان سیروان و توسط قایق انجام می شود.
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.