به گزارش ایرنا، علیرضا تابش عصر سه شنبه در بازدید از مناطق سیل زده بخش ماژین دره شهر و مراسم کلنگ زنی احداث نخستین واحد مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل در روستای شوره بخش ماژین اظهار داشت: بنیاد مسکن وضعیت تمام مناطق سیل زده استان از جمله بخش ماژین در شهرستان دره شهر را بررسی و آماده ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مردم است.
وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای مسکونی مردم باید جابجا شود که این مهم نیازمند همکاری مردم است که در صورت داشتن زمین در مناطق دیگر نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.
رئیس بنیاد مسکن افزود: بخشی از واحدها تعمیری هستند که بنیاد مسکن تعمیر این واحدها را بزودی آغاز می کند و هیج مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
تابش با اشاره به اینکه وام های بلاعوض بزودی به مردم مناطق سیل زده ماژین و دیگر مناطق استان پرداخت می شود، یادآور شد: از هفته آینده کار ساخت واحدهایی که بر اثر سیلاب تخریب شده و نیاز به بازسازی مجدد دارند، کلید می خورد.
وی اضافه کرد: تمام زیرساخت و امکانات بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی مردم ماژین و روستاهای این منطقه آماده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم این روستاها نگران ساخت و ساز نباشند، بطور قطع بنیاد مسکن پای کار است و فقط بعضی از روستاها باید جابجا شوند که این مهم نیز با همکاری مردم انجام خواهد شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.