به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد کرمی روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: نکته کلیدی مدیریت کارآمد بحران استان در مرحله پیشگیری بود که با اتخاذ تصمیمات مدیریتی موفق به جلوگیری از وارد آمدن خسارات بیشتر شدیم.
وی ادامه داد: اولویت اصلی در مدیریت بحران استان پیشگیری بود که امیدواریم در لحظه های بحرانی و در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه همواره مورد توجه قرار گیرد.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: هرچند سیل ویرانگر خسارات زیادی به ابنیه و مزارع مردم وارد کرد اما اگر پیشگیری و اقدامات لازم انجام نمی گرفت، درصد این خسارت ها به مراتب بیشتر بود.
کرمی ادامه داد: با تدبیر و تلاش ویژه استاندار در اهمیت به اقدامات پیشگیرانه خوشبختانه خسارت سیل در ایلام به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
وی پای کار بودن عوامل، مدیریت واحد در ستاد بحران و انجام اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از خسارات را موثر نام برد.
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به رغم بیشترین میزان باران کشور در استان ایلام و وقوع سیل خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشتیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست، امیر سرتیب 2 دکتر بولحسنی رئیس دانشگاه دفاع ملی و سردار سرتیب 2 پاسدار باقری استاد مطالعات گروهی دانشگاه دفاع ملی حضور داشتند که نکات کلیدی در خصوص مدیریت موفق بحران استان در مرحله پیشگیری عنوان کردند.
در این نشست از اعلام آمادگی دانشگاه دفاع ملی برای کمک به سیل زدگان خبر و از اقدامات استاندار ایلام تقدیر شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.