طالب صادقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورتی که حادثه غیرمترقبه ای با مرگ و میر بالا رخ ندهد ظرفیت این آرامستان تا پنج سال آینده تکمیل نمی شود.
وی با اشاره وسعت 60 هزار متر مربعی آرامستان بهشت رضای شهر ایلام افزود: شهرداری در حال خریداری زمین بیشتر برای توسعه آرامستان، ایجاد پارکینگ جدید، توسعه راه دسترسی و فضای سبز در این مقبره عمومی است.
صادقیان در خصوص مشکل پارکینگ این آرامستان یادآور شد: پارکینگ کنونی آرامستان بهشت رضا (ع) شهر ایلام بین 15 تا 20 هزار متر وسعت دارد که به علت ازدیاد تردد خودروها توان پذیرش این تعداد ماشین را ندارد.
وی در مورد اجرای برخی طرح های انجام شده در آرامستان هم گفت: سال گذشته ساختمان دادپزشک احداث و افتتاح شد که با ایجاد این ساختمان پزشک شیفت برای تشریح اموات دارای مرگ مشکوک به صورت دائمی در این مکان مستقر است.
شهردار ایلام یاداور شد: بازسازی و توسعه ساختمان اداری و سالن انتظار و تجهیز این مکان به سیستم های گرمایشی و سرمایشی، بهسازی و توسعه سرویس ای بهداشتی، مسقف سازی محوطه اداری آرامستان از جمله برنامه های شهرداری بود.

** تابلوهای اسامی معابر عمومی شهر ایلام یکسان سازی می شود
وی افزود: یکی از برنامه های مهم شهرداری در راستای زیباسازی شهر ایلام تهیه و نصب تابلوهای جدید برای معابر عمومی شهر ایلام است.
صادقیان یادآور شد: در این طرح اسامی همه میادین و بلوارها به صورت یکسان طراحی و نصب می شود.
وی گفت: در برخی بلوارها از جمله شهید اشرفی اصفهانی به منظور زیباسازی و افزایش فضای تردد خودروها 2 طرف خیابان با نصب گل میخ های شکیل و زیبا به جای نیوجرسی های سیمانی و قطور فعلی جداسازی می شوند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.