سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان بارش های سیلابی اخیر در استان مسیر ارتباطی ایلام - اسلام ‌آباد به علت ریزش در دهانه ورودی تونل اربعین(از سمت استان کرمانشاه) مسدود شد.
وی با بیان اینکه تردد در این محور همچنان ناممکن است، افزود: مسیر جایگزین برای تردد در این محور جاده قدیم ایلام، قلاجه به اسلام آباد است.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با تلاش گروه های راهداری استان به زودی این مسیر بازگشایی و تردد برقرار خواهد شد.
همتی زاده با اشاره به دیگر محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: محور دره شهر به پل دختر نیز که به علت تخریب راه و پل خسارت دیده است همچنان مسدود است.
وی از مسدود شدن جاده کمربندی شهرستان دهلران نیز خبر داد و اضافه کرد: مسیر جاده بولی از توابع بخش چوار تعدادی از تیرهای چراغ برق آسیب دیده و از محل نصب خود کج شده اند که هر لحظه امکان سقوط آنها وجود دارد.
به گزارش ایرنا، در جریان سیلاب نیمه نخست فروردین ماه جاری بارش های تند سیلابی موجب خرابی و آسیب دیدن بخش زیادی از راه های اصلی و فرعی استان ایلام شد.
در پی بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب‌ها 810 کیلومتر از راه‌های استان دچار خساراتی از قبیل نشست‌های موضعی، رانش، آب بردگی و آسیب‌های جسم راه شد که 27 دستگاه پل تخریب و به 750 دستگاه پل آسیب‌های جدی واردشد که میزان خسارت اولیه بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.