به گزارش ایرنا، فاطمه رهبر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده ایلام در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر این نیز پرداخت وام قرض الحسنه با سرانه 50 میلیون ریال از دیگر خدمات کمیته امداد به خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مددجویان زیادی در این سیل اسباب و وسایل زندگی خود را از دست داده اند در روزهای آینده اقلام ضروری و وسایل زندگی مورد نیاز این خانواده ها خریداری و در اختیار آنها قرار می گیرد.
معاون کمیته امداد از اهدا بسته های حمایتی به مددجویان سیل زده خبر داد و گفت: این نهاد برای جبران خسارات وارد شده به مددجویان سیل زده در چند استان کشور بسته های حمایتی و خدماتی گوناگونی را در نظر گرفته است.
به گفته رهبر، در نخستین اقدام بیش از 500 سبد غذایی در اختیار همه مددجویان بخش ماژین شهرستان دره شهر قرار گرفته و پرداخت سه ماه مستمری به مددجویان سیل زده نیز انجام شده است.
وی اظهار کرد: هدف کمیته امداد این است که با اقداماتی که برای خدمت به خانواده های آسیب دیده در دست اقدام داریم این خانواده ها دچار ناامیدی نشده و اطمینان حاصل کنند که برای جبران خسارات سیل در کنارشان هستیم.
سیل اخیر در مناطق مختلف استان ایلام خسارت های زیادی وارد کرده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.