حسین عارفی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا به دیگر فعالیت های امدادرسانی این جمعیت اشاره کرد و گفت: همچنین تاکنون زمینه اسکان سه هزار سیل زده در کمپ های این جمعیت فراهم شده است.
وی از امداد رسانی به هشت هزار و 543 سیل زده در شهرستان های مختلف استان تا شب گذشته خبر داد و افزود: این افراد در قالب یک هزار و 883 خانوار در مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده و در سومین روز امداد رسانی تمرکز عملیاتی هلال احمر بر ادامه ارسال اقلام ضروری از طریق بالگرد به ماژین و روستاهای اطراف آن بوده است.
عارفی یادآور شد: تاکنون در مجموع بیش از پنج هزار بسته غذایی یک ماهه ، 72 ساعته و 24 ساعته ، 636 تخته چادر امدادی ، 1907 تخته پتو ، 491 تخته موکت ، 378 کیلو گرم نایلون پوششی ، 3600 بسته نان و دیگر اقلام ضروری در میان سیل زدگان توزیع شده است.
مدیرعامل هلال احمر ایلام با اشاره به امدادرسانی 25 تیم عملیاتی هلال احمر ایلام با حضور در مناطق آب گرفته شهرستان های دره شهر، ایوان و بدره تاکید کرد: کار تخلیه آب منزل های مسکونی تمام شده و در مجموع 197 منزل کار تخلیه آب آنها توسط نیروهای امدادی انجام گرفت.
وی اضافه کرد: روز گذشته و با استفاده از بالگردهای هلال احمر طی 26 سورتی پرواز بیش از 12 تن اقلام امدادی ، بسته غذایی یک ماهه و 72 ساعته، نان، آب معدنی و کنسرو جات به بخش ماژین و روستاهای اطراف آن توزیع شد.
عارفی افزود: همچنین تعداد 11 نفر از حادثه دیدگان شامل پیرزن ، کودک بیمار و زن باردار با بالگرد از ماژین به دره شهر منتقل شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: با افتخار در کنار مردم حادثه دیده خواهیم ماند و تا عادی شدن شرایط در میان مردم به فعالیت های امدادی خود ادامه خواهیم داد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.