هادی شیرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برق 6 روستای بخش ماژین و چهار روستای بخش مرکزی شهرستان دره شهر و یک روستای عرب رودبار شهرستان سیروان قطع است.
وی افزود: در برخی نقاط استان ایلام نیز قطعی موقت برق وجود داشت که بعد از چند ساعت کار بدون وقفه شبکه روشنایی این مناطق به مدار برگشت و در حال حاضر بجز روستاهای مذکور سایر نقاط استان ایلام قطعی برق ندارند.
شیرخانی یادآور شد: برق این روستاها به علت آسیب دیدن تاسیسات و شبکه و نیز حفظ سلامت ساکنان منطقه قطع شده و تا زمانیکه وضعیت بهبود نسبی نیابد برق این مناطق برای سلامت جان ساکنان قطع است.
وی گفت: با وجود پیشگیری های انجام شده اما شدت بارش ها به حدی بود که تاسیسات، شبکه و ایستگاه های توزیع برق استان ایلام خسارات زیادی را متحمل شدند که میزان ریالی این خسارات هنوز برآورد نشده است.
وی افزود: در اوج بارش ها با توجه به مدیریت و هماهنگی های انجام شده با پرسنل شرکت برق استان ایلام تلاش شد که تا حد امکان از قطع شدن برق مشترکان در نقاط مختلف جلوگیری شود و در استان کمترین خاموشی ها اتفاق افتاد.
به گفته شیرخانی بیشترین خسارت های سیلاب به تاسیسات برق متعلق به حوزه جنوب به ویژه شهرستان های دره شهر و دهلران بود و رانش زمین و ریزش کوه بیشترین تخریب را برای شبکه، ایستگاه و دکل های برق استان ایلام به همراه داشت.
به گزارش ایرنا، بارش های سیلابی که از روز شنبه هفته جاری شروع شد به ابنیه، تاسیسات زیربنایی، زیربخش های کشاورزی و عشایری، ساختمان های اداری و مسکونی خساراتی را وارد کرد.
سامانه جدید بارشی از روز جمعه وارد استان ایلام می شود.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.