به گزارش خبرنگار ایرنا، عیسی هواسی در نشست ستاد بحران اظهار داشت: رها سازی 55 میلیون متر مکعب از سه سد ایلام موجب پیشگیری از وقوع سیل شد که این امر نشان از تدبیر مسوولان امر به حفظ جان مردم دارد.
وی افزود: به اهالی روستای زیفل میشخاص و مرغدارهای مسیر باید هشدار داده شود که نکات ایمنی را رعایت کنند و با توجه به بارندگی های پیش رو علاوه بر سایر نقاط در معرض اسیب هشدارها را جدی بگیرند.
هواسی گفت: باید اقدام ویژه ای برای روستای چم شیر انجام گیرد و مردم هرچه سریعتر روستا را تخلیه کنند و آذوقه مورد نیاز آنان تامین شود.
وی خواستار لایروبی برخی نقاط حادثه خیز داخل شهر ایلام برای پیشگیری از وقوع سیل شد و گفت: شهرداری اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اما با توجه به بارندگی پیش رو باید همچنان به تداوم اقدامات خود برای پیشگیری از وقوع سیل ادامه دهد.
هواسی گفت: رییس دستگاه قضا به حضور به موقع مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم در مواقع بحرانی تاکید دارند و به همین خاطر نباید کسی با کوتاهی در امر مدیریتی خود موجب به خطر افتادن جان مردم شود.
وی از همه دستگاه های خدمات رسان خواست که فعالانه برای پیشگیری از حوادث احتمالی بارندگی های پیش رو در حال آماده باش باشند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.