به گزارش ایرنا، رضا نجفی شعاع روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد تسهیلات با مبلغ 2 هزار میلیارد ریال در اختیار متقاضیان مختلف شامل مشتریان بانک، زنان سرپرست خانوار، زندانیان جرایم غیرعمد، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و غیره قرار گرفته است.
وی یادآور شد: نرخ تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بین صفر تا 4 درصد و سقف آن برای اشخاص حقیقی 200 میلیون ریال است.
وی تاکید کرد: این بانک 11 شعبه و 60 نیرو و همچنین 89 هزار مشتری در سراسر استان دارد.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک نه سود پرداخت می کند و نه سود می گیرد و تمامی هزینه های خود را از 4 درصد کارمزد تسهیلات تامین می کند و تنها بانک سودده در بین تمامی بانک های استان است.
نجفی شعاع افزود: مجموع منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان 2 هزار و 400 میلیارد ریال و مجموع مصارف آن 2 هزار و 60 میلیارد ریال است.
وی یادآور شد: برای سال آینده پرداخت 20 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ سه هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.
**انعقاد تفاهم‌نامه با بیمه دانا/25 میلیارد ریال تسهیلات صفر درصد به بیمه شدگان پرداخت می شود
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تفاهم‌نامه همکاری با بیمه دانا منعقد شده است که بر اساس آن تا سقف 25 میلیون ریال تسهیلات صفر درصد به بیمه شدگان پرداخت می شود.
نجفی شعاع اظهار کرد: این تسهیلات بدون ضامن و پیش پرداخت است و شامل تمامی انواع خدمات بیمه ای می شود.
وی تاکید کرد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه ای که با سازمان زندانها منعقد شده است به زندانیان جرایم غیرعمد پس از آزادی بدون گرفتن استعلام های بانکی، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، بانک قرض الحسنه مهر ایران هیچگونه تسهیلاتی به اشخاص حقوقی، بنگاه ها و شرکت ها پرداخت نمی کند بلکه جامعه هدف این بانک تنها اشخاص حقیقی است.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.