امیدعلی سبزی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی شدت بارش های شدید امروز و امشب در ایوان با فراخوان مدیران دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان ایوان ضمن برگزاری نشستی در این راستا اکیپ هایی از ادارات عضو ستاد جهت بررسی و رسیدگی به مناطق شهری و روستایی نیازمند کمک، اعزام شدند.
وی افزود: هم اکنون و ‌پس از بررسی مناطق روستایی از جمله بلیین، خوران، ماژین و ونیت آب و برق وصل و خسارتی مشاهده نشده است.
سبزی یادآور شد: هم اکنون مسئولان شهرستان از جمله فرمانداری، بخشداران، روسا و پرسنل تمام دستگاههای خدمات رسان از جمله ادارات برق، آبفای شهری، هلال احمر ، جهاد کشاورزی ، امور آب و ... در سطح شهرستان در حال امداد رسانی هستند.
وی افزود: با توجه به مشکلات بوجود آمده در مسکن مهر ایوان مدیران دستگاه های امداد رسان بلافاصله در محل حاضر شده و با انتقال امکانات و دستگاهها به محل مورد نظر مشکلات موجود از جمله آبگرفتگی معابر و قطعی برق مرتفع شدند.
فرماندار ایوان از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش خود ، اخبار و گزارشات مورد نظر در خصوص وضعیت شهرستان را صرفا از رسانه های معتبر پیگیری کنند و در صورت نیاز به هرگونه کمک و امدادرسانی به شماره تماس دستگاههای خدمات رسان تماس حاصل نمایند.
وی تاکید کرد: وضعیت آب و برق شهرستان ایوان هم اکنون در شرایط عادی و کمیته بحران در حال رسیدگی است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.