جواد رحیمی مقدم شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شایعاتی در خصوص تعطیلی نمایندگی 2 اداره در این شهرستان در فضای مجازی و برخی سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده است، اظهار کرد: تمامی ادارات و نمایندگی های مستقر در این شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فرماندار سیروان تاکید کرد: روز گذشته مدیران 2 اداره مورد نظر با هماهنگی قبلی و به منظور انجام امورات اداری در محل حاضر نبودند که به اشتباه در اخبار منتشر شده تعطیل اعلام شدند.
رحیمی مقدم با بیان اینکه مدیران این ادارات امروز در محل کار حاضر بودند، افزود: مردم شهرستان طبق روال قبلی می توانند برای انجام امور اداری به این ادارات مراجعه کنند.
وی یادآور شد: از زمان ارتقا سیروان به شهرستان و تفکیک از شهرستان چرداول تا کنون 25 اداره و 11 نمایندگی دستگاه های اجرایی در این شهرستان مستقر شده است وکه در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می دهند.
فرماندار سیروان تاکید کرد: با وجود اینکه چارت اداری تعدادی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان مصوب نشده اما به منظور رفاه حال مردم نمایندگی آنها در شهرستان مستقر شده است.
رحیمی مقدم افزود: تصویب چارت سازمانی اداراتی که به صورت نمایندگی در شهرستان مشغول به خدمت هستند به صورت جدی پیگیری می شود و امیدواریم با مساعدت بیشتر مسئولان در سریع ترین زمان ممکن محقق شود.
به گزارش ایرنا، اخباری در خصوص تعطیلی 2 نمایندگی ادارات در شهرستان سیروان در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها منتشر شده است.
در این اخبار علت تعطیلی ادارات اقدام تلافی جویانه برخی از مدیران در پی توقیف تعدادی از خودروهای دولتی توسط دادستان و ممنوعیت تردد آنها در ساعات غیراداری عنوان شده است.
شهرستان سیروان در 65 کیلومتری شهر ایلام، سال 91 از بخش به شهرستان ارتقا یافته و از شهرستان شیروانچرداول منفک شد.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.