طالب صادقیان روز سه شنبه در دیدار از خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام اظهار داشت: بهره مندی از شهری زیبا و نزدیک به استانداردهای کشوری حق مردم ایلام است که برای رسیدن به این هدف شهرداری به همراهی دستگاه های مختلف، تامین اعتبار برای تکمیل پروژه ها و نیز همکاری مردم به ویژه کسبه صنوف مختلف و رانندگان نیاز مبرم دارد.
وی افزود: اقدامات عملی شهرداری ایلام در یک سال اخیر به همگان اثبات کرد می توان در ایلام طرح های منطبق با عمران شهری نوین و نزدیک به استانداردهای روز اجرا کرد.
به گفته صادقیان نکته خوشایند اینکه طرح های اجرایی شهرداری باعث شده که سطح توقعات و خواسته های مردم برای داشتن شهری زیبا و شکیل بالا رفته رود در حالیکه در سالیان گذشته این گونه نبود.
وی با بیان اینکه هرچند اجرای برخی پروژه ها همچون طرح زیرگذر خیابان آیت الله حیدری یا پیاده راه آیت الله طالقانی در کوتاه مدت برای شهروندان بروز مشکلاتی دارد، یادآور شد: اما این طرح ها بعد از اتمام نهایی زیبایی و جلوه خاصی را به شهر می دهند و مورد بهره برداری و استفاده خود شهروندان قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی های و شنیده های مردم، اقشار مختلف شهروندان از عملکرد شهرداری در اجرای طرح ها عمران شهری و تغییر در اِلمان ها نسبت به سال های گذشته رضایت نسبی و مطلوبی دارند.
شهردار ایلام تاکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری این است که پروژه ها در مدت زمان بندی از پیش تعیین شده و یا حتی زودتر از موعد مقرر به اتمام برساند و البته در این راه دستگاه هایی چون فرمانداری در تامین اعتبار پروژه ها با شهرداری همکاری کنند.
صادقیان با اشاره به اینکه استان ایلام از ظرفیت های مقبولی در زمینه گردشگری برخوردار است، تاکید کرد: یکی از اهداف و سیاست های اصلی شهرداری ایلام ایجاد جذابه های گردشگری شهری در مناطق مختلف ایلام برای جذب تورهای گردشگری است.
وی یادآور شد: در طول سال افراد زیادی از کشور عراق به مقصد استان های مختلف کشور از مرز مهران و استان ایلام عبور می کنند در حالیکه می توان با ایجاد جذابه های گردشگری این افراد را به سمت استان ایلام و بهره مندی از این جذابه ها فرا خواند و ترغیب کرد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.