رحمت الله قیصوری روز سه شنبه در دیدار رئیس و کارکنان خبرگزاری ایرنا استان ایلام اظهار داشت: این اعتبار برای 42 پروژه ملی و ملی استانی شده اختصاص یافته است.
وی افزود: اعتبارات ملی استان ایلام در بودجه سال 98 با رقم یک هزار و 760 میلیارد ریال نسبت به سال جاری 46 درصد افزایش یافته است که برای 26 پروژه مهم ملی در استان هزینه می شود.
قیصوری یادآور شد: اعتبارات ایلام از حوزه طرح های ملی استانی شده نیز 900 میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات سال جاری 32 درصد افزایش دارد و برای 16 طرح هزینه می شود.
وی گفت: همچنین اعتبارات جاری و عمرانی استان ایلام در بودجه سال 98 میزان هفت هزار و 900 میلیارد ریال است که در مقایسه با بودجه امسال 14 درصد افزایش دارد.
وی اعلام کرد: اعتبار عمرانی برای طرح های مهم و اولویت دار و پروژه های در دست احداث با پیشرفت فیزیکی بالا یا متوسط هزینه می شود که تعداد پروژه های استان ایلام بین یک هزار و 500 تا یک هزار و 800 متغیر است.
قیصوری با بیان اینکه اعتبارات استان ایلام در سال 98 نسبت به میانگین کشوری 2 درصد افزایش دارد، تاکید کرد: جذب این میزان اعتبار در حوزه های استانی، ملی و ملی استانی شده برای استان ایلام رقمی کم نظیر و شاخص است.
وی افزود: این اعتبارات در سایه پیگیری ها، ارتباطات و رایزنی های مداوم استاندار و مجموعه مدیران دستگاه های دولتی اخذ شده است.
استان ایلام بر اساس آخرین سرشماری های مرکز آمار کشور دارای 580 هزار نفر جمعیت است و از ظرفیت های متنوع نفت، گاز، پتروشیمی، مرز مهران، گردشگری، اربعین، طبیعت بکر و البته نیروی انسانی مستعد برخوردار است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.