اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه مستند غوغای بی هیاهو عنوان یکی از تازه ترین برنامه های شبکه دو سیماست که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور تهیه می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور عوامل ساخت این مجموعه هفته جاری به ایلام عزیمت و با حضور در روستای خوش قدم از توابع شهرستان بدره این مستند را تهیه و عصر دیروز کار فیلمبرداری آن به پایان رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: این مستند ویژه استان ایلام پنجشنبه 15 آذرماه ساعت 19:40 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این مستند با تکیه بر روایاتی ساده و پر امید، تلاش می کند تا به مدرسه هایی در مناطق محروم سفر کند، مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به فعالیت خود ادامه می دهند.
به گزارش ایرنا، مجموعه مستند غوغای بی هیاهو که هر قسمت از آن یک نام ویژه دارد در پی دمیدن روحیه تلاش و کوشش به جامعه است و سعی دارد قابی باشد برای نشان دادن جایگاه معلم به عنوان فردی فداکار که نماد این غوغای بی هیاهوست و دانش آموزانی که با تمام سختی هایی که دارند به دنبال تحقق آمال و آرزوهای شان قدم بر می دارند.
همچنین این برنامه به دور از پرگویی و با انتخاب تصاویری بکر از زندگی روستایی و بومی مناطق مختلف ایران، روایت هایی جذاب را برای بینندگان این برنامه تدارک دیده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.