به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن کاظمی روز سه شنبه در همایش همیاران پلیس ایلام اظهار داشت: از بدو تولد تا مرگ ضرورت حفظ امنیت احساس می شود و هیچ فعالیت اجتماعی و اقتصادی بدون امنیت پایدار امکان پذیر نیست.
وی افزود: در این میان امنیت روانی در تردد خودروها بستگی به رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و عموم اقشار جامعه دارد.
سرهنگ کاظمی یادآور شد: برای کاهش حوادث رانندگی نیازمند کمک تمامی ارگان ها و مردم هستیم و بدون این همراهی، پلیس در ایجاد نظم ترافیکی موفقیتی نخواهد داشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز با اشاره به شعار هفته ناجا (پلیس مقتدر و امین) در این همایش گفت: در صورت وجود پلیس متعهد و مقتدر نظم و امنیت در جامعه برقرار خواهد شد.
سرهنگ محسن ناصری افزود: امسال با تلاش همیاران پلیس در حوزه درون شهری 70 درصد حوادث منجر به فوت کاهش یافته و تصادفات جرحی نیز هشت درصد کاهش داشته است.
وی یادآور شد: سالانه یک و نیم میلیون نفر در جهان و 16 هزار نفر در ایران در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند.
سرهنگ ناصری گفت: تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس در حوادث رانندگی است که در این میان نقش همیاران پلیس در انتظام بخشی به تردد خودروها و کاهش تصادفات بسیار حائز اهمیت است.
وی تاکید کرد: طرح همیاران پلیس در استان ایلام حدود 10 سال است که با همراهی آموزش و پرورش آغاز شده و در طول سال تحصیلی و حتی بیش از آن هماهنگی و همکاری بسیار نزدیکی بین پلیس راه و راهور با همیاران برقرار است.
رئیس پلیس راه استان ایلام نیز گفت: پلیس راه ایلام سال های اخیر در زمینه کاهش تلفات جاده ای در صدر استان های کشور قرار گرفته است.
سرهنگ رضا همتی زاده افزود: با وجود افزایش حجم تردد در جاده های مواصلاتی استان و حضور زائران اربعین در سال های اخیر تعداد حوادث و فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی کاهش یافته است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.