شکوفه احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین 17 هزار و 698 تن گندم و 6 هزار و 506 تن جو به قیمت تضمینی به مراکز خرید تعاون روستایی این شهرستان تحویل داده شده است.
وی با اشاره به توزیع آرد خانه پزی و خبازی در روستاها افزود: ماهانه 2 هزار تن آرد معادل 50 هزار و 100 کیسه در روستاهای فاقد نانوایی ایوان توزیع می شود.
رئیس تعاون روستایی ایوان یادآور شد: بمنظور تنظیم بازار و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت ها 16 تن برنج، 17 تن مرغ منجمد و 2 و نیم تن گوشت قرمز منجمد تامین و توزیع شده است.
به گفته احمدی انواع سموم شیمیایی امسال به میزان 37 هزار لیتر و انواع کود به میزان 80 هزار کیسه بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: بمنظور ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق فعال سازی نظام صنفی در قالب صدور پروانه بیش از 2 هزار پروانه فعالیت در مشاغل تخصصی از قبیل باغداران، دامداران، زنبورداران و غیره جهت برخورداری از تسهیلات بانکی در راستای ارتقا اهداف این مشاغل صادر شده است.
وی با بیان اینکه سه شرکت تعاونی تولید در بخش زرنه، کلان و ترن تشکیل شده، گفت: این تعاونی ها به منظور بهره برداری از سد کنگیر و تبدیل اراضی دیم به آبی دشت زرنه با هدف اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی و افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی و حفظ محیط زیست تشکیل شده اند.
احمدی اضافه کرد: 28 تشکل روستایی، کشاورزی و زنان نیز در قالب برگزاری مجامع عمومی با موضوعیت انتخاب اعضا هیات مدیره، بازرسان و مدیران عامل ساماندهی شده است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.