واکنش غرضی به ابراز ناراحتی روحانی

سیدمحمد غرضی وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن در واکنش به سخنان اخیر روحانی، گفت: «وقتی از کسی نام می بریم که دل مخاطب را سوزانده و به حرف های او استناد می کنیم، کسی حرف های ما را نمی خواند. حالا بگویید من هر شب خوابم نمی برد و روز هم نمی توانم کاری بکنم. این چه مسئولیتی است که جز گرفتاری، ناروایی و تضییع حقوق فقرا ثمری ندارد.»

واکنش غرضی به ابراز ناراحتی روحانی

وقتی از کسی نام می بریم که دل مخاطب را سوزانده و به حرف های او استناد می کنیم، کسی حرف های ما را نمی خواند. حالا بگویید من هر شب خوابم نمی برد و روز هم نمی توانم کاری بکنم.

دلار 4200 تومانی در بازار به 24 هزار تومان می رسد

دوره هایی هم مردم در انتخابات شرکت کردند ولی شرکت آنها مفید به حالشان نبود. در دو دوره اخیر، دلار از هزار تومان به نزدیک 24 هزار تومان رسیده است. در حالی که هر دو دولت 600 میلیارد دلار ارز داشتند.

دشمنان داخلی ملت بدتر از آمریکایی ها عمل می کنند

مسئولین مدام مشکلات را بر گردن آمریکا می اندازند؛ در حالی که دشمنان داخلی ملت، رانت خواران و رباخواران و صاحبان امتیاز، بدتر از آمریکایی ها عمل می کنند. شما اعلام کردید که در مرداد ماه همین امسال پنج میلیارد دلار درآمد ارزی داشته اید؛ که در سال 60 میلیارد

امروز دیگر جنگ فیزیکی نیست و جنگ اقتصادی است

ر زمان حیات حضرت امام، مردم کشور را دچار مشکلات خارجی می دیدند و کشور درگیر جنگ بود. لذا هرچه مردم از تصمیمات مجلس و دولت گرفتار می شدند به گردن جنگ می انداختند. در حالی که آن روز هم مثلا دلار از هفت تومان به 100 تومان رسید.

باید جوابگوی مردم باشیم

وقتی از کسی نام می بریم که دل مخاطب را سوزانده و به حرف های او استناد می کنیم، کسی حرف های ما را نمی خواند. حالا بگویید من هر شب خوابم نمی برد و روز هم نمی توانم کاری بکنم. این چه مسئولیتی است که جز گرفتاری، ناروایی و تضییع حقوق فقرا ثمری ندارد.

اهمیت میزان مشارکت مردم در انتخابات

دولتی که ریشه در قاعده جامعه و فقرا نداشته باشد، که آنها تاریخ ساز و مدافعین اصلی جمهوری اسلامی هستند، دولتی می شود که بسیار از مردم فاصله دارد، مردم از آنها اطاعت نمی کنند و هزینه های دولت بدون هرگونه وجهی به شدت بالا می رود.

20 درصد از مردم هیچ درآمدی ندارند

در طول سال های اخیر دائم قیمت ها بالا رفته است. تعدادی از افراد دستشان به دولت بند است و یا بازنشسته هستند و حقوقی دارند ولی اکثریت مردم به دولت بند نیستند. نصف مردم باید با فعالیت خودشان زندگی کنند و دستشان به درآمدی بند نیست.