مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز با صدور پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز ضمن گرامیداشت سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته جهان اسلام، ابوعلی سینا و روز پزشک؛ از تلاش های ارزنده جامعه پزشکی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

"فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مناسبی است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم در آن مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش های دینی و آموزه های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار داده اند.

جامعه پزشکی ایران اسلامی، علاوه بر برخورداری از چنین پیشینه ارزشمند و افتخار انتساب روز پزشک به زادروز طبیب و فیلسوف نامدار ایران اسلامی شیخ الرئیس ابن سینا، مفتخر است که در همه اعصار، فضای معنوی آن معطر به عطر وجود بزرگ مردان گمنام و نیک اندیشان موحدی بوده است که افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند. 

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان داوطلب هلال احمر تبریک می‌گویم و  از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری بویژه مردم معزز ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم."

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.