به گزارش ایرنا، عباس صفری روز یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از محور کرج - چالوس افزود:
اکنون طرح های تعریض و ایمن سازی جاده کرج - چالوس در محدوده سه‌راهی دیزین تا تونل کندوان در حال انجام است.
وی گفت: برای پیشگیری از سوانح ، دره‌های عمیق در این محدوده با احداث دیوارهای حفاظتی به‌جای گاردریل ایمن سازی می شود.
وی اظهار کرد که تا پایان شهریورماه سال جاری در سه کیلومتر از این محدوده عملیات دیوارچینی انجام شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز بیان داشت: با توجه به اینکه فصل کاری مناسب برای انجام این عملیات و پروژه‌ها تابستان است لذا به رغم جریان ترافیک ، عملیات ایمن سازی محور انجام می شود.
صفری افزود: عملیات روکش آسفالت، خط ‌کشی، نصب علائم، احداث دیوارهای حفاظتی و همچنین ترمیم گالری‌ها در این محور در حال انجام است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز بابیان اینکه انجام هرگونه عملیات اجرایی در داخل تونل‌ها به‌طورمعمول با شروع فصل پاییز آغاز خواهد شد، ادامه داد: به دلیل بالا بودن حجم خودروهای عبوری از محور کرج - چالوس در فصل تابستان، انجام هرگونه کار اجرایی در تونل در این فصل سال مخاطره‌آمیز است.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از دیوارچینی در محور کرج - چالوس هیچ‌گونه معایبی ندارد، گفت: این اقدام سراسر ویژگی‌های مثبتی دارد و کمک به زیبایی بیشتر محور، بالا بردن ایمنی کاربران راه، ایجاد همخوانی با طبیعت و پایین بودن هزینه نگهداری از دیوارهای حفاظتی ازجمله این ویژگی‌ها است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز افزود: تاکنون حدود 50 درصد از محور کرج - کندوان خط‌کشی شده و باقیمانده این عملیات نیز در حال انجام است.
72 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.