حسین عطایی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: خیابان پاسداران غربی، روبروی استخر پامچال در منطقه یک شهرداری، جاده ملارد، بعد از میدان شهید سلطانی نرسیده به پمپ بنزین در منطقه 2، مهرشهر، بلوار ارم، روبروی آتش نشانی در منطقه 4 و بلوار سرداران، بازار ماشین قدیم در منطقه 5 میزبان مراجعه کنندگان به منظور دریافت دام و ذبح بهداشتی هستند.
وی بیان داشت: در منطقه 6 خیابان شهید بهشتی، بعد از بوتان گاز، روبروی 45 متری گلشهر، در منطقه 7 بلوار باغستان، بلوار 55 متری بیهقی، ابتدای بلوار اشتراکی، در منطقه 8 بلوار جمهوری، ضلع شمال شرقی میدان جمهوری، در منطقه 9 ضلع جنوب میدان امام خمینی(ره)، انتهای ابوریحان بیرونی و در منطقه 11 بلوار شورا، نرسیده به پل جانبازان؛ جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام برپا خواهد شد.
به گفته این مسئول، محل استقرار عرضه دام زنده و ذبح بهداشتی در منطقه 12 نیز بلوار امیرکبیر، روبروی پارک بهاران خواهد بود.
وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با تامین نیازها و احتیاجات حاجیان در این روز، عید بندگی و اطاعت را به بهترین نحو برگزار کرده و از بروز هر گونه بیماری و مشکل ناشی از ذبح غیربهداشتی دام توسط افراد نابلد و غیرحرفه ای جلوگیری کنیم.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.