سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: یکی ازمشکلات مسافران برای شروع سفر عدم آگاهی از وضعیت ترافیکی راه ها است که سبب معطل شدن در ترافیک سنگین می شود.
وی اضافه کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شده سپس اقدام به سفر کنند تا از ترافیک طولانی پیشگیری شود.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود درماه شهریور شاهد با ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه های استان البرز بویژه جاده کرج -چالوس باشیم که می طلبد رانندگان همکاری بیش از پیش با پلیس داشته باشند.
گودرزی تاکید کرد: چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور ازجاده کرج - چالوس را دارند درصورت ترافیک سنگین می توانند ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.
گودرزی افزود: اکنون در مسیرهای برگشت سفر از مناطق شمالی کشور، شاهد ترافیک سنگینی هستیم که لازم است رانندگان توزیع سفر داشته باشند و سفرخود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.
وی خاطرنشان کرد که یکی ازراه های خروجی ازجاده کرج -چالوس ، جاده نوجان - آتشگاه است که درموقع افزایش سفر سبب گره ترافیکی دراین مسیر می شود که رانندگان با توجه به شرایط خاص محور ،توصیه های ماموران پلیس راه را رعایت کنند.
گودرزی افزود: دراین مدت پایگاه های ثابت و سیار پلیس با بیش از 75 تیم گشت پلیس راه و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را دراوج سفرها رصد می کنند.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های استان البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیک در یکهزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.