به گزارش ایرنا، در این آئین که استاند ار البرز نیز حضور داشت ، اعلام شد که مرکز تحقیقات کاربردی هواشناسی برای ارائه خدمات پژوهشی و کاربردی در فضایی به مساحت یک هزار و 700 متر مربع و با اعتبار حدود 4 میلیارد تومان در البرز راه اندازی شده است.
همچنین ایستگاه اقلیم شناسی شهرستان اشتهارد با اعتباری حدود 300 میلیون تومان برای ارائه اطلاعات هواشناسی منطقه به کاربران و مدیران شهری راه اندازی شد.
راه اندازی ایستگاه اقلیم شناسی دیزین واقع در جاده کرج - چالوس با اعتباری حدود 600 میلیون تومان ، ایستگاه اقلیم شناسی محمدشهر با اعتباری حدود 300 میلیون تومان ، ایستگاه اقلیم شناسی مشکین دشت فردیس با اعتباری حدود 300 میلیون تومان و ایستگاه هواشناسی سیار کرج با اعتباری حدود 400 میلیون تومان برای ارائه اطلاعات هواشناسی به مردم از دیگر پروژه های گشایشی بود.
در این آئین نیز تلویزیون شهری با اعتباری حدود 300 میلیون تومان برای ارائه اطلاعات عمومی در خصوص وضعیت جوی به مردم، شبکه ایستگاه های باران سنجی دیتالاگر (هشدار سیل) در 20 نقطه استان البرز با اعتباری حدود 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
گشایش استودیوی هواشناسی استان البرز با اعتباری حدود 100 میلیون تومان با هدف اطلاع رسانی
به مردم و راه اندازی مرکز دیتا سنتر هواشناسی البرز با اعتباری حدود 600 میلیون تومان به منظور پیش بینی دقیق تر پدیده های مخرب جوی از دیگر پروژه هایی بود که با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.