حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: همزمان با روز اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم ازدواج زوج های جوان در اتاق عقد آستان مقدس امامزادگان طاهر (ع) و حسن (ع) انجام می شود.
وی اظهار داشت: این مراسم در امامزاده طاهر (ع) فردا ساعت 9ونیم صبح و در امامزاده حسن (ع) از صبح امروز 9مراسم عقد انجام می شود و مهریه تمام عروس هایی که در امامزادگان مراسم عقد آن ها انجام می شود کمتر از 114 سکه طلا است.
صالحی گفت: ازدواج آسان جوانان در اجرای طرح بزرگ پیوند آسمانی و انجام امینانه نیات واقفان برای پنجمین سال است که در حال برگزاری می باشد.
وی یادآور شد: در این طرح به تمام جوانانی که شرایط اخذ تسهیلات طرح مذکور را دارند، کمک های نقدی و غیر نقدی پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: مراسم باشکوه جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با عنوان پیوند آسمانی در بقاع شاخص متبرکه و امامزادگان استان البرز با حضور مردم، خیرین، مسئولین و واقفین برگزار می شود.
اتاق عقد پیوند آسمانی در آستان مقدس امامزاده حسن از سال 90 شروع به کار کرده که در این مدت عقد ازدواج 1500 زوج جوان بسته شده است.
6156/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.