به گزارش ایرنا، تیمور ولی پور روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: اعتبارات سال جاری شهرستان فردیس با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.
ولی پور با بیان اینکه اعتبار سال گذشته شهرستان فردیس حدود 310 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: این اعتبار در سال جاری با کاهش 10 درصدی همراه بوده و اعتبار سال جاری این شهرستان 280 میلیارد ریال است، اما فردیس نسبت به دیگر شهرستان ها شرایط بهتری دارد.
وی با رضایتمندی از اعتبارات سال جاری، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که استکبار جهانی برای کشورایران به وجود آورده است دولت اعتبارات خوبی تخصیص داد.
وی اظهار داشت: امسال کاهش اعتبارات داشتیم ولی این کاهش اعتبار به صورتی توزیع شد که خیلی آسیب به پروژه ها وارد نکند.
ولی پور تصریح کرد: حدود 2 میلیارد تومان برای انتقال خط لوله 900 میلی متری از آب سد کرج به شهرستان فردیس اختصاص داده می شود و همچنین احداث مخزن در پارک جهان نما در نظر گرفته شده است.
وی رفع مشکل کم آبی شهرستان فردیس را مهم اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه آب های زیرزمینی این شهرستان در حال کاهش یافتن هستند، باید اقدامی در این راستا انجام دهیم تا شاهد بروز بحران نباشیم.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس با بیان اینکه تلاش می شود که عملیات اجرایی بیمارستان فردیس تا پایان سال جاری تکمیل شود، خاطرنشان کرد: حدود 60 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این بیمارستان از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان البرز اختصاص یافته است.
ولی پور افزود: بیمارستان دولتی فردیس 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امید داریم در سال 98 به بهره برداری برسد.
وی همچنین از انجام مطالعاتی برای طرح جامع فردیس توسط کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و تصریح کرد: با این اقدام مشخص می شود که مرز های شهرستان فردیس کجاست و زمین های این شهرستان نیز مشخص می شود و پس از آن می توانیم نسبت به ساخت ادارات مستقل این شهرستان اقدام کنیم.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.