به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج بیان داشت : دستگاه تبلیغاتی دشمن این روزها ، هجمه های سنگینی علیه ایران اسلامی به راه انداخته و درصدد است تا مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد.
وی افزود: این مردم نسبت به توطئه های دشمن آگاه هستند و با بی اعتنایی از کار اقدام های تحریک آمیز
دشمن می گذرند.
خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه هنوز تحریم جدی اعمال نشده ولی جریانات و حرکاتی تامل برانگیز دیده می شود، افزود: رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم پیشنهادی ارائه داده که تنش همراه دارد.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، 4 دهه فعالیت در عرصه های بین المللی بیانگر آن است که هزینه مدارا با دشمنان از مقابله با آنها سنگین تر بوده است.
وی افزود: آمریکا مردم را تحریک به اغتشاش می کند اما با عدم استقبال مردم مواجه شده و در رسانه های خود از عکس های آرشیوی استفاده می کنند.
امام جمعه کرج عنوان کرد: معاندان در فضای دوقطبی می توانند مردم را تحریک به ناآرامی کنند بنابراین با وحدت و انسجام باید چنین دسیسه ای را خنثی کرد.
وی گفت: در البرز فضای همدلی فراهم است و اقدامات بزرگی صورت گرفته و در شرایط تحریم ها بزودی فرودگاه مسافربری پیام به بهره برداری می رسد.
نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه منکر مشکلاتی که استکبار برای ما ایجاد کرده نیستیم، افزود: استکبار با عده ای دست نشانده خود با هجمه های مختلف شعارهای بزرگی همچون انرژی هسته ای حق مسلم ما است را به گونه ای دیگر تعبیر می کند.
وی گفت: انقلاب زنده است و با همت و استقامت مردم و به برکت خون شهدا شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محمود صادرمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، گفت: اسلام به آگاهی و آگاهی بخشی اهمیت فراوانی داده بنابراین رسانه ها اگر در مسیر تنویر افکار عمومی قدم بردارند مورد حمایت اسلام و نظام هستند.
وی افزود: خبرنگاران وظایف خطیری دارند، باید اعتماد مردم را همراه داشته باشند و واقعیت ها را منعکس کنند.
نماینده ولی فقیه در البرز اضافه کرد: خبرنگار می تواند عامل وحدت باشد، بنابراین باید به جایگاه و رسالت خود آگاهی کامل داشته باشد.
وی گفت: اصحاب رسانه می توانند بیان صحیحی داشته و امید را به جامعه منتقل کنند ضمن آنکه خبرنگار باید امانت دار باشد.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.