به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این کاروانسرا در محدوده ۳۹۸ مترمربع در محله پیرزرگر قرار دارد و ما در سر و سامان دادن به این محله قدیمی اردبیل تلاش می‌کنیم تا برخی از صاحبان مغازه و صنوف در این محدوده را با تملک و خرید کاروانسرای کهنه و تبدیل آن به یک مجموعه تجاری و خدماتی بستر انتقال و واگذاری مغازه‌ها را به صاحبان مغازه‌های در معرض تملک و بازگشایی فراهم آید.

شهردار اردبیل

وی خاطرنشان کرد: ما مجوز ماده ۹ را برای این پروژه صادر کردیم و تلاش می‌کنیم تا با خرید و تملک کاروانسرا و کل پلاک مورد نظر نسبت به تعریض و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های پیشنهادی اقدام کنیم.

شهردار اردبیل افزود: با توجه به اینکه تملک و خرید این مجموعه نیاز به تامین منابع اعتباری دارد ما باید با مجوز شورای شهر این کار را انجام دهیم تا مشکلی از بابت خرید و تامین منابع مالی آن نداشته باشیم.

لطف‌اللهیان به صدور مجوز حفاری و همچنین آسفالت پروژه اجرای فیبر نوری در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ما به اندازه کافی و تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به نیروی انتظامی در اجرای این پروژه تخفیف دادیم و سعی‌مان بر این است از محل اجرای این پروژه و پرداختی نیروی انتظامی نسبت به پرداخت بدهی‌های خودمان یک تهاتر مناسبی را انجام دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 980321
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.