به گزارش ایرنا، سیروس شفقی روز یکشنبه در بازدید استاندارالبرز از روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج افزود: این طرح عمرانی بزرگ می تواند بخش اعظمی از ترافیک ورودی به کلانشهر کرج را تعدیل کند.
وی ادامه داد: فرمانداری کرج نیز با مشارکت در بازگشایی امتداد مسیر آزاد راه همت و رفع معارضان، درسرعت بخشیدن به کار، تکلیف خود را به انجام رسانده است.
شفقی درادامه به بحث مهم محله های هدف در طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: پیگیری ارتقاء سطح شاخص ها و برخورداری این مناطق از خدمات مناسب شهری از محورهای مهمی است که باید مدنظر قرارگیرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اولویت دار دراین زمینه در منطقه خط 4 حصار و راه اندازی مرکز بهداشت است.
وی با اشاره به تشکیل نخستین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری در شهرستان کرج گفت: بازده زمانی 10 روزه برای کلید خوردن این طرح بهداشتی تعیین شد تا در این فرصت، مقدمات عملیات اجرایی طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و شهرداری کرج آغاز شود.
فرماندار ویژه کرج تاکید کرد: در اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری بدنبال ارتقاء وضعیت و شاخص های برخورداری ساکنان این مناطق هستیم.
وی افزود: اجرای این طرح مهم شهری و احیاء بافت های فرسوده شهری منوط به همکاری تمام دست اندارکاران حوزه شهری است و جدیت بیشتر در کار را می طلبد.
وی یادآورشد: مدیران شهری باید از ظرفیت بخش خصوصی در شهرهای اقماری نیز برای احیا بافت های فرسوده بهره مند شوند.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.